Про автора

 

Прізвище, ім’я, по батькові ( у разі наявності)

Нагорна Валентина Миколаївна

Посада (відповідно до запису в трудовій книжці)

Вчитель  біології

Місце роботи (повне найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Менський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені

Т. Г. Шевченка Менської міської ради  Корюківського району Чернігівської області

Освіта (найменування закладу вищої освіти відповідно до статуту)

Гомельський державний університет ім. Ф. Скорини

Самоосвіта (інформація зазначається за останні 4 роки в зворотній хронології)

курси

1.     Дистанційний курс «Впровадження інновацій в школах» на платформі «Prometheus»

 ( 25.12.2020, 60 годин)

2.      Дистанційні курси «НУШ: перехід на наступний рівень» у Чернігівському ОІППО ім. К. Д. Ушинського

(29.11.2021-05.12.2021, 30 годин)

3.     Дистанційні курси "Створення інтерактивного плану-конспекту уроку на базі презентацій. Основи здоров'я" на платформі "Піфагор"             (13.12.2022 , 6 годин)

конференції

1.     Інтернет-конференція «Підвищення кваліфікації вчителів: через самоосвіту до професійного зростання» освітній проєкт «На урок» (20.07.2020, 10 годин)

2.     Інтернет-конференція «Робота з тривожними дітьми. Інклюзія з нуля.» освітній проєкт «Рух освіта» (24.01.2021-25.01.2021, 15 годин)

3.  Інтернет-конференція «Професійний розвиток учителів хімії та біології: досвід і поради» освітній проєкт «На урок»                        (25.03.2021, 8 годин)                                         

4.  Інтернет-конференція «Дистанційне та змішане навчання в умовах війни» освітній проєкт «На урок»  (17.09.2022, 10 годин)

семінари

 

вебінари

1.     «Абетка сексуального виховання підлітків» освітній проект «На урок»  (07.10.2021, 2 години)

2.     «Формування soft skills через упровадження концепції НУШ у середній і старшій школі» освітній проект «На урок»                         (12.10.2021, 2 години)

3.    «Дослідницька діяльність на уроках біології: сучасно, цікаво, ефективно» освітній проект «На урок»    (29.11..2021, 2 години) 


3.     «Формування здоров'язбережувальної компетентності педагога: від депресивного стану до психічного здоров'я» освітній проект «Всеосвіта» (08.12.2022, 2 години)




.


Конкурси

-          

інше


Педагогічний стаж

31 рок

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання (за наявності)

-          

Науковий ступінь (за наявності)

-          

Посилання на відеорезюме

 

                                          

                                             Педагогічна ідея

     Завдання сучасної школи полягають  у формуванні високоосвіченої, суспільно активної, творчої, конкурентноспроможної  особистості, яка не тільки багато знає, а й використовує знання як життєвий інструмент, особистості, яка не тільки виконує команди, а  й генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення, особистості, яка вміє критично мислити, володіє комунікативними здібностями, використовує свій потенціал для самореалізації, відповідно ставиться до життя.  Тому я працюю над педагогічною ідеєю «Ігрові елементи на уроках біології та природознавства, як метод підвищення результативності навчання».

       Мій особистісний і педагогічний портрет мало чим відрізняється. Не можна бути в житті однією людиною, а на уроці іншою. Тому стараюсь, щоб мої особисті якості допомагали мені в нелегкій учительській праці. Я люблю спілкування, легко вчуся новому, вважаю себе людиною творчою. Але, найголовніше, я люблю «те, що викладаю, і тих, кому викладаю».

     Оскільки сучасні школярі ерудовані, але, як правило, мають поверхневі знання, нестійку увагу, потребують постійної  зайнятості та зміни діяльності, то на своїх уроках керуюсь такими принципами: 1) просто про складне; 2) активність; 3) емоційність. Постійно звертаю увагу школярів на те, щоб вони не боялися зробити помилку, вільно висловлювали свої думки, адже осмислені і виправлені помилки – це крок до успіху.

     Я намагаюсь організувати навчання так, щоб воно стимулювало інтерес, бажання думати і дискутувати, ставити оригінальні питання і оцінювати  нестандартні ситуації, проявляти незалежне креативне мислення, формулювати ідеї, висловлювати точку зору. 

     Головним своїм завданням вбачаю пробудження інтересу до оволодіння знаннями, адже інтерес – це рушійна сила навчання.

     Свою діяльність спрямовую на розвиток особистості, формуючи в учнів такі ключові компетентності:

·        інформаційні

·        соціальні

·        комунікативні

·        саморозвитку і самоосвіти

·        здоровязберігаючі.

        Я вважаю, що найбільшу цінність для учня становить інформація, яку він здобув самостійно, оскільки вона добре інтегрується в уже наявну в нього систему знань. За допомогою реальних об’єктів (телевізор, комп’ютер, телефон) й інформаційних технологій (аудіо-, відеозапис, електронна пошта, Інтернет) формую вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її. Тому на кожному уроці звертаю особливу увагу на формування інформаційної компетентності. Привчаючи учнів до пошуку цікавої інформації я спонукаю їх до креативності у підході висвітлення питань: учні, які багато читають, мають більший словниковий запас, мають більш високий рівень навчальних досягнень. Невід’ємною частиною уроку є використання презентацій

Немає коментарів:

Дописати коментар